بازار توزیع پارچه نخی خالدار

پارچه های نخی از پر مصرف ترین و پر طرفدار ترین انواع پارچه هایی هستند که به صورت پیراهنی یا برای دوخت مانتو و یا برای لباس های راحتی در منزل و انواع ملحفه مورد استفاده قرار می گیرد خصوصیات عالی این نوع پارچه سبب شده است تا پارچه نخی بسیار پر مصرف باشد پارچه نخی با انواع طرح در بازار موجود است و بازار توزیع پارچه نخی خالدار را به صورت فراوان و در انواع رنگ در بازار های خرید و فروش توزیع کرده است.

بازار توزیع پارچه نخی خالدار

ویژگی های پارچه نخی اصل

ویژگی های پارچه نخی اصل پارچه نخی یکی از پر فروش ترین محصولات برای مصرف در فصل های گرم سال است سبکی و خنکی این نوع پارچه سبب شده تا بیشتر افراد از انواع پارچه های نخی به عنوان بهترین پوشش برای فصل تابستان استفاده نمایند پارچه نخی اصل از ویژگی های بسیار زیادی برخوردار است این پارچه در انواع طرح و رنگ مانند پارچه نخی دخترانه با طرح هایی مخصوص دختران و یا در انواع طرح هایی مانند پارچه های خالدار یا راه راه و چهار خانه و…. تولید شده است این کالا با تنوعی بسیار بالا در بازار توزیع می شود.

پارچه مبلی soft بهترین پارچه از جهت ثبات رنگ است و از این کالا در مدتی طولانی با حفظ رنگ اولیه می توان استفاده کرد پارچه های نخی معمولا چروک نمی شود و اگر چروک به خود بگیرند به سرعت و سهولت با اتو چروک از بین می رود.

این کالای عالی به سبب الیاف طبیعی هرگز ایجاد آلرژی نمی کند و هر شخص با هر نوع پوست حتی اگر پوستی بسیار حساس داشته باشد می تواند از انواع پارچه های نخی درجه یک برای دوخت انواع لباس استفاده نماید. پارچه نخی به جز مصرف برای لباس کالایی عالی برای ملحفه و دوخت لوازم آشپزخانه و مانند آن است این کالا از مصرف بسیار زیاد برخوردار و قیمتی مناسب دارد.

سفارش کلی پارچه نخی رنگی

سفارش کلی پارچه نخی رنگی اگر به انواع پارچه مبلی moscow با کیفیت بالا برای امر صادرات نیاز دارید یا اگر به هر عنوان می خواهید پارچه نخی را در مقدار عمده تهیه نمایید می توانید از سفارش کلی پارچه نخی رنگی این کالای درجه یک و مرغوب استفاده کنید و این محصول با کیفیت را به صورت سفارش از تولید کننده درخواست نمایید.

تولید کننده، پارچه نخی رنگی را با قیمتی بسیار عالی در بازار عرضه و تقاضا توزیع کرده است و شما می توانید از عرضه پارچه نخی استفاده و کالا را با قیمتی مناسب تر تهیه نمایید اگر پارچه را بی واسطه و به صورت مستقیم و به صورت سفارش خریداری کنید می توانید پارچه نخی را ارزان‌تر خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما