بازار خرید پارچه نخی گلدار دخترانه

پارچه نخی گلدار دخترانه امروزه بسیار پر طرفدار می باشد. پارچه نخی انواع مختلف و طرح های گوناگونی دارد و بر اساس کیفیت آن دارای قیمت های مختلف می باشد. این نوع پارچه بسیار نازک و سبک می باشد و برای فصل تابستان انتخاب خوبی می باشد. در استان هایی که آب و هوای گرم دارند مردم بیشتر به دنبال لباس های نخی می باشند زیرا نازک و خنک هستند. شست و شوی اینگونه لباس ها راحت و آسان می باشد.

بازار خرید پارچه نخی گلدار دخترانه

معرفی مدل های مختلف پارچه نخی

معرفی مدل های مختلف پارچه نخی پخش کنندگان پارچه نخی انواع طرح ها و مدل های پارچه های نخی را به مشتریان معرفی می کنند که به شرح زیر می باشد:

  • پارچه نخی ویسکوز که قابلیت کشسانی دارد و در اصطلاح به آن کدری نیز گفته می شود.
  • پارچه نخی فلانت که این نوع پارچه قیمت مناسب تری دارد و پرز دهی آن نسبت به بقیه بیش تر است
  • پارچه نخی ماهوت که این نوع پارچه برای پیراهن مردانه کاربرد زیادی دارد و دوخت آن نیز راحت می باشد.
  • پارچه نخی پاتیس که بسیار نرم و راحت می باشد اما میزان کشسانی آن کم است و به عنوان پارچه برای دوخت لباس جذب مناسب نمی باشد.
  • پارچه نخی پوپلین که پارچه کاغذی نیز نامیده می شود و کیفیت بالایی دارد.

مزیت پارچه نخی نسیت به سایر پارچه ها این است که این نوع پارچه خساسیت زایی کمتری دارد و به عنوان لباس راحتی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه نخی با کیفیت پرز دهی کمی دارد و قیمت آن نیز نسبت به سایر پارچه ها بیش تر می باشد. برای دوخت انواع لباس تابستانی و لباس های ساحلی می توان از این نوع پارچه استفاده کرد. برای جلوگیری از چروک شدن آن سعی کنید که لباس را با آب داغ شست و شو ندهید.طرح های گلدار برای بانوان جوان و دختران بسیار شیک و زیبا هستند و می توانند رنگ پارچه را با توجه به نوع پوستشان انتخاب کنند.

فروش بی واسطه پارچه نخی گلدار خارجی

فروش بی واسطه پارچه نخی گلدار خارجی برای خرید یک پارچه نخی شیک می توانید سری به سایت های فروش ما بزنید و بدون واسطه انواع رنگ ها و طرح ها را مشاهده و مقایسه کنید و خریدی ارزان و کم هزینه داشته باشید. پارچه نخی گلدار خارجی کیفیت بالایی دارد و چروک نمی شود. همچنین این نوع پارچه ها آبرفت ندارد. شما می توانید به صورت عمده این نوع پارچه ها را سفارش داده و آن ها را درب منزل تحویل بگیرید.

با خرید آنلاین این پارچه ها از سایت های مطمئن با قابلیت مرجوعی خریدی امن را تجربه کنید و از خرید آن لذت ببرید. باخرید اینترنتی امکان مقایسه قیمت ها وجود دارد و شما می توانید طرح دلخواه را مشاهده کنید و بخرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما