بازار سفارش پارچه نخی پنبه ای

بشر تاکنون اختراعات و کشفیات زیادی داشته است اما به جرعت می توانیم بگوییم یکی از بزرگترین کشفیات بشر، کشف نخ بوده است زیرا این محصول امروزه کاربرد زیادی در صنعت نساجی دارد به همین دلیل بازار سفارش پارچه نخی پنبه ای، انواع مختلف نخ های طبیعی و درجه یک را تولید و در بازار عرضه می کند.

بازار سفارش پارچه نخی پنبه ای

معرفی انواع پارچه نخی درجه یک

معرفی انواع پارچه نخی درجه یک در بازار انواع مختلفی از پارچه سوزن دوزی سفید که برخی از آن ها دارای کیفیت بالایی هستند و برخی دیگر دارای کیفیت پایین تری هستند به طور کلی نخ ها و پارچه هایی که از آن ها تهیه می شوند به دسته های زیر تقسیم بندی می شوند:

  1. پارچه ها با نخ های طبیعی
  2. پارچه ها با نخ های مصنوعی
  3. پارچه های ترکیب شده از نخ های طبیعی و مصنوعی

نخ های طبیعی زیادی در بازار وجود دارند که همگی آن ها باکیفیت و درجه یک هستند این نخ ها در مدل های پنبه، کتان، ابریشم و … وجود دارند که از این نخ ها انواع مختلف پارچه ها را تولید می کنند از جمله این پارچه ها عبارتند از پارچه نخی پوپلین، پارچه عمامه ای، پارچه های ریونی و … .

البته در صدر همه ی این پارچه های طبیعی ، ابریشم قرار دارد که دارای کیفیت بسیار عالی است و جزء پارچه های درجه یک بازار به حساب می آید این پارچه دارای لطافت و مقاومت خوبی است البته باید توجه کنید در بازار انواع مختلف پارچه های ابریشم مصنوعی نیز وجود دارند که دارای کیفیت پایین تری هستند.

نخ های مصنوعی در بازار کاربردهای زیادی دارند از جمله بهترین نخ های درجه یک مصنوعی می توان به نخ پلی استر اشاره کرد این نخ ها منشا پلاستیکی دارند به همین علت دارای استحکام بالایی هستند البته در سایر ویژگی ها از نخ های باکیفیت طبیعی، عقب هستند.

پخش کننده پارچه نخی پیراهنی

پخش کننده پارچه نخی پیراهنی پارچه مبلی مخمل کبریتی پارچه نخی پیراهنی انواع مختلف پارچه های باکیفیت را تولید و پخش می کند تمامی پارچه های ما دارای جنس نخ باکیفیت و ثبات رنگی بالایی هستند شما می توانید بعد از خرید، این محصولات را تست کنید تا از کیفیت آن ها با خبر شوید.

تمامی پارچه های تولید ما دارای نخ های طبیعی هستند و برای تولید آن ها از هیچ ماده ی شیمیایی استفاده نشده است به همین علت شما عزیزان می توانید انواع مختلف این پارچه ها را با ضخامت های مختلف تهیه و استفاده کنید.

ما به عنوان عرضه کننده پارچه نخی انواع مختلف این پارچه ها را در برندهای نیک بافت یزد، هل، اطلس، امگا و شانتوتکس تولید و در بازار پخش می کنیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما