بازار صادرات پارچه نخی پوپلین

پارچه نخی پوپلین که به پارچه تابستانی نیز معروف است از جمله پارچه های بسیار لطیف و نرم است که بافتی ساده دارد و تولیدات این محصول به کشورهای مختلف صادر کی شود؛ بازار صادرات این پارچه از رونق بسیار خوبی برخوردار است و خریداران می توانند از طریق این بازار نیاز خود را به بهترین و مناسب ترین این محصول به دست آورند و به این ترتیب یکی از بهترین پارچه های نخی را برای خود با آدرس مورد نظر درخواست دهند.

بازار صادرات پارچه نخی پوپلین

بررسی اجمالی درباره پارچه نخی

بررسی اجمالی درباره پارچه نخی پارچه نخی با بافت محکم است و تراکم زیادی دارد این پارچه از جنس الیاف پنبه می باشد اما در آن می توان پشم و ابریشم را نیز مشاهده کرد؛ از این پارچه نخی خاص برای دوخت پیراهن و شومیز استفاده می‌شود همچنین می توان انواع مختلف بلوز را نیز از آن تهیه کرد.

انواع مختلفی از این پارچه وجود دارند که از جمله آنها می‌توان به یک پوپیلن پنبه ای، ابریشمی، پلی استر و لیکرا کشی اشاره کرد که نوع پنبه ای این محصول دارای محبوبیت بیشتری است و از نظر وزن می‌تواند سبک و نازک باشد و یا ضخیم و با وزن بالا گردد.

این پارچه از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و بافتی بسیار صاف دارند که با لمس احساس آن نرمی دست می دهد؛ از این پارچه به دلیل جنس خاص برای دوخت پیراهن و شومیز بیشتر استفاده می شود و برای موقعیت های رسمی و غیر رسمی می تواند گزینه مناسبی باشد همچنین به پارچه نخی پیراهنی نیز معروف است.

این پارچه نیاز به ماندگاری بسیار زیادی دارد و رنگ پذیری آن نیز بالا می باشد و به همین دلیل طرح های چاپی متنوعی را می توان در آن مشاهده کرد؛ از ویژگی‌های این پارچه این است که قابلیت تنفسی آن بالا است و از آن برای دوخت لباس های ورزشی نیز استفاده می شود.

عرضه کننده پارچه نخی پاپیونی

عرضه کننده پارچه نخی پاپیونی پارچه نخی پاپیونی از انواع مختلف پارچه های سبک و نازک است که از ظرافت خاصی برخوردار است و توسط عرضه کننده و پخش کننده پارچه نخی این محصول به خریداران ارائه می شود و کسانی که قصد تهیه آن را دارند می توانند از طریق این عرضه کننده نیاز خود را به بهترین این محصول تامین کنند و در اسرع وقت بهترین آن را برای خود به دست آورند.

خریداران عمده می توانند در ارتباط مستقیم با عرضه کننده مذکور نسبت به سفارش آن برای خود اقدام کنند و به این ترتیب این پارچه نخی را در کیفیت عالی و بسته بندی مناسب دریافت دارند؛ عرضه کننده انواع مختلفی از این پارچه را به خریداران ارائه می‌کند و آنها می‌توانند از طریق این عرضه نیاز خود را بی واسطه تامین نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما