تولیدی پارچه نخی پیراهنی

پارچه نخی پیراهنی یکی از بهترین پارچه های موجود در سطح بازار می باشد که با استفاده از نخ و الیاف طبیعی طراحی گردیده است که دارای کیفیت عالی و ظاهر زیبا می باشد که توانسته مورد توجه افراد زیادی در صنعت پوشاک قرار گیرد و بازار فروش پر رونقی را کسب نماید.

برای خرید پارچه نخی پاپیونی اعلا با قیمت مناسب و به صرفه، هم اکنون از مجموعه حاضر که تولیدی پارچه های صنفی است، بهره مند گردید و سفارش دهید.

تولیدی پارچه نخی پیراهنی

ویژگی های پارچه نخی پیراهنی

ویژگی های پارچه نخی پیراهنی همانطور که مستحضر هستید و مشاهده می کنید در عصر امروزه صنعت صنفی به اوج قدرت و پیشرفت خود رسیده است و با استفاده از بهترین نخ و الیاف توانسته بهترین پارچه ها را با کیفیت های متغیر تولید و وارد بازار فروش کند.

یکی از پارچه هایی که قدمت تاریخی دارد و همواره مورد توجه و علاقه افراد بوده، پارچه نخی نام دارد که با دارا بودن ظاهر بسیار زیبا و شیک به همراه کیفت عالی در جنس و همچنین ویژگی های محصر به فرد توانسته به عنوان یکی از پر فروش ترین پارچه ها قرار گیرد.

پارچه نخی دارای انواع مختلف می باشد که از رایج ترین آنها می توان به پارچه پیراهنی نخی اشاره نمود، حال در ادامه این مبحث با ما همراه باشید تا با ویژگی های این پارچه آشنا گردید.

بررسی ویژگی ها و مزیت های پارچه نخی پیراهنی:

  • با استفاده از نخ و الیاف طبیعی حاصل از پنبه تهیه گردیده است.
  • از تنوع رنگبندی برخوردار است که با توجه به سلیقه حق انتخاب دارید.
  • دارای قابلیت شست و شو می باشد که دچار تغییر رنگ یا سایز نمی شود.
  • از وزن سبک و بافت راحت و آزاد برخوردار است.
  • دارای قابلیت اتوکشی می باشد.
  • دارای قابلیت کشسانی می باشد که به خوبی فیت تن می شود.

مراکز خرید پارچه نخی توپ توپی

مراکز خرید پارچه نخی توپ توپی با توجه به کیفیت و زیبایی منحصر به فرد پارچه نخی برای تولید انواع پوشاک، همواره خرید این پارچه از سوی افراد رو به افزایش است که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش برای پاسخ به نیاز بشر عرضه نمایند.

برای خرید پارچه نخی توپ توپی، پایپونی، پیراهنی، ساده و سایر طرح ها با توجه به سلیقه خود از محلی معتبر بدون خروج از منزل، هم اکنون از سایت حاضر که به عنوان توزیع کننده پارچه نخی در سطح کشور به صورت آنلاین برای رفاه شما مشتریان عزیز فعال است، بهره مند گردید و ثبت سفارش نمایید تا در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما