تولیدی پارچه نخی یاسی

پارچه نخی یاسی بهترین انتخاب برای دوخت انواع پیراهن، مانتو و دیگر البسه مناسب برای فصول گرم سال است. تنوع طرح و رنگ پارچه نخی بسیار زیاد است و به همین دلیل می توان پوشاک متنوعی با آن تولید کرد. پارچه نخی یک رنگ و پارچه نخی گلدار (یا طرح دار) دو سبک متفاوت از این جنس هستند که طبق سلیقه مشتری انتخاب می شوند. تولیدی پارچه نخی یاسی این کالا را در متراژ بالا و در اصطلاح به شکل طاقه ای، با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در معرض فروش قرار می دهد.

تولیدی پارچه نخی یاسی

بررسی مصارف پارچه نخی

بررسی مصارف پارچه نخی پارچه ها دارای انواع مختلفی هستند که نسبت به ضخامت، کیفیت و یا جنسی که دارند برای تولید انواع لباس مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از پرکاربردترین پارچه های تولید شده که حوزه مصرف آن بسیار گسترده می باشد، انواع پارچه نخی می باشد. این نوع پارچه از الیاف پنبه تولید می شود و بسیار خنک است. تار و پود پارچه نخی به شکلی در هم تنیده شده که امکان عبور هوا را ممکن کرده است، به همین دلیل موجب عرق کردن در روزهای گرم تابستانی نمی شود.

پارچه نخی هم به شکل ساده و هم طرح دار تولید می شود و برای دوخت انواع مانتو، بلوز، شومیز، پیراهن، شلوار و … کارایی دارد. درصورتیکه الیاف ضخیم تری برای تولید پارچه نخی استفاده شود، کاربردی زمستانه پیدا می کند. به دلیل آنکه پارچه نخی دارای مقاومت بالایی است، طول عمر خوبی داشته و دیرتر در معرض پوسیدگی و یا پارگی قرار می گیرد. این ویژگی موجب می شود تهیه انواع ملحفه از پارچه نخی به تولید محصولی مرغوب منتهی شود.

پارچه نخی با الیاف طبیعی، الیاف مصنوعی و ترکیبی از هر دو در کارخانه های بزرگ نساجی تولید می شود. در مواردی ممکن است از پارچه نخی برای تولید البسه ای خاص که در تماس مستقیم با پوست است، استفاده شود. در این شرایط از نوع الیاف طبیعی و یا ترکیبی از طبیعی و ویسکوز (مصنوعی) استفاده می شود تا کمترین احتمال ایجاد آلرژی و حساسیت را داشته باشد.

مرجع پخش پارچه نخی نیک بافت یزد

مرجع پخش پارچه نخی نیک بافت یزد عرضه بی واسطه پارچه نخی از طریق تولیدکننده مطرح این حوزه، کارخانه نیک بافت یزد، در سراسر کشور انجام می شود. این برند مطرح و معتبر، پارچه نخی را با بالاترین کیفیت و قیمتی مناسب تولید و در دسترس مصرف کنندگان قرار می دهد. عرضه بی واسطه این محصول موجب حذف واسطه ها و قیمت گذاری منصفانه کالا خواهد شد. می توان با سفارش عمده طاقه های پارچه نخی، این کالا را با قیمتی ارزان تر در مقایسه با خرده فروشی دریافت کرد.

کارخانه های خوشنام و باتجربه در حوزه تولید کالاهای نساجی، با بهره بردن از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت به تولید پارچه هایی درجه یک می پردازند که علاوه بر تامین نیازهای داخلی، بخش قابل توجهی از آن را به دیگر کشورها صادر می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما