تولید پارچه نخی رو تشکی

پارچه نخی رو تشکی یکی از محصولات باکیفت و مرغوب تولید شده در مراکز ما می باشد که آماده پخش و توزیع در فروشگاه های آنلاین می شود. فروشگاه های مجازی ما در نظر دارد تا ضمن تولید محصولات الیافی و پلی استری، پارچه های تشک و تخت را نیز عرضه نماید. مرکزهای بافت ما دارای پروانه های ساخت و تولید محصولات نساجی برای میز و مبل و تخت خواب می باشند. و از نظر صادرات یکی از مطرح ترین عرضه کنندگان و صادرکننده جلو دار کشور می باشد.

تولید پارچه نخی رو تشکی

مشخصات مهم پارچه نخی رو تشکی

مشخصات مهم پارچه نخی رو تشکی مجموعه کارخانجات نساجی ما در تولیدی هایی خود از بهترین الیاف ابریشمی،پلی استری، پلاستیکی ویا…استفاده کرده و همچنین داشتن به روز ترین و مدرن ترین ماشین آلات و دستگاه های روز دنیا باعث شده تا محصولات پلی استری ازجمله پارچه نخی زنانه های تولید شده ما دارای قدرت و استقامت و طول عمر زیادی باشند. این پارچه ها را می توان برای دوخت انواع چادر های مجلسی، روزمره، لباس های زنانه، دخترانه و انواع روسری ها استفاده کرد.

پارچه فاستونی ایرانی و دیگر الیاف های تولید شده توسط گروه تجاری ما دارای رنگ بندی و ترکیب مواد اولیه متنوعی می باشد و لذا شما می توانید برحسب نیاز و کاربردتان نوع محصول و جنس آن هارا تعیین و تهیه نمایید. همینطور طراحی های متفاوت و مختلف سبب شده تا محصولات ما برای همه سنین و هرنوع سلیقه ای مورد استفاده قرار گیرند.

از جمله دیگر پارچه های تولید شده درنساجی های ما میتوان به الیاف های پلی استری برای روی بالشتی،روتختی،رومیزی،پارچه های مبلمان و صندلی،پارچه انواع لباس های مجلسی زنانه مردانه و بچه گانه نام برد که در بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ها تهیه و آماده توزیع می شوند.

فروش مستقیم پارچه نخی زیبا

فروش مستقیم پارچه نخی زیبا فروشگاه های مجازی ما از جمله عرضه کنندگان بسیار بزرگ و مطرح در زمینه پخش پارچه نخی و الیاف های پلی استری می باشد که محصولات خود را از بهترین و شناخته شده ترین نساجی های کشور تهیه کرده و آماده ارائه به مشتریان محترم می باشد.

پارچه سوزن دوزی برای مانتو یکی از پرفروش ترین کالاهای تولیدی ما است لذا بخاطر فروش بالا و تقاضای زیاد مشتریان عزیز این پارچه های زیبا دارای قیمت پایین و مقرون به صرفه در مراکز ما نسبت به فروشندگان دیگر است، فروشگاه های ما همچنین دارای تخفیفات فصلی ویژه ومناسبتی می باشد.

همچنین از دیگر خدمات مراکز ما، دارا بودن کادر فنی مجرب و با تجربه در مشاوره مشتریان عزیز،همچنین ارسال محصولات بدون واسطه و آنلاین برای مصرف کنندگان می باشد که در این زمینه یکی از عرضه کنندگان شناخته شده می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما