تولید کننده پارچه نخی رنگی

مجموعه ما، تولید کننده پارچه نخی رنگی با کیفیتی منحصربه‌فرد و قیمتی بسیار به صرفه و ارزان می باشد. پارچه نخی می تواند نیازهای افراد مختلف را برآورده کند و دارای تعدادی ویژگی مفید چگالی و استحکام است که بستگی به طول الیاف آن دارد. شما میتوانید برای خرید پارچه نخی روتختی و اطلاع یافتن از قیمت آن، از طریق سایت با همکاران بخش فنی ما در ارتباط باشید.

تولید کننده پارچه نخی رنگی

چگونگی تشخیص جنس پارچه نخی درجه یک

چگونگی تشخیص جنس پارچه نخی درجه یک پارچه نخی یک پارچه طبیعی است که از یک گیاه خاص پنبه و با استفاده از میوه های آن به دست می آید. ساختن نخ از یک گیاه نخ ریسی کار آسانی نیست و از قدیم با سنت ها و آیین های خاصی همراه بوده است.

پارچه های نخی، الیاف کوتاهی هستند که حول یک محور می پیچند و کمی پف می کنند. پارچه نخی یک پارچه با دوام است در برابر حملات شیمیایی مقاوم است و در معرض ثابت بودن نور خورشید یا آب خراب نمی شود.

برخی ویژگی های مثبت پارچه های نخی که برای هر مهماندار جذاب خواهد بود شامل موارد زیر است

  • تحمل درجه حرارت تا ۱۳۰ درجه سانتیگراد ؛
  • قابلیت جریاندهی هوا ، و آنها را برای آب و هوای گرم ایده آل می کند.
  • نرم و سبک هستند و البته واکنش های آلرژیک ایجاد نمیکنند ؛
  • دچار سایش سریع نمیشوند ، که باعث افزایش طول عمر آنها می شود.
  • به راحتی رنگ آمیزی می شود که یک مزیت برای کارهای صنعتی و لباس های دست ساز است لکه ها را می توان به راحتی با حلال های آلی (الکل یا سرکه) پاک کرد که به پارچه های نخی آسیبی نرساند.

تداخل نخ ها به گونه ای ساخته شده است که پارچه گرما را حفظ کند . اگرچه از نظر بصری باورش دشوار است. هنگامی که پارچه مرطوب است نه تنها مانند بسیاری از پارچه های دیگر پاره نمی شوند بلکه حتی قوی تر از قبل می شوند.

دانشمندان به طور تجربی تعیین کرده اند که بافت می تواند تحت تأثیر خورشید تنها پس از ۱ هزار ساعت در معرض مستمر اشعه خورشید خراب شود. بنابراین ، لازم نیست نگران نحوه نگهداری آنها باشید.

بازار توزیع پارچه نخی رو تشکی

بازار توزیع پارچه نخی رو تشکی بازار توزیع و فروش پارچه نخی رو تشکی به صورت اینترنتی و با دسترسی عالی برای همه مشتریان از طریق سایت پیش رو، آماده خدمات رسانی ممتد به همه آن ها می باشد. با توجه به محبوبیت فوق العاده این نوع پارچه ها در بین اقشار مختلف جامعه به خصوص خانم های علاقمند به داشتن لباس پارچه ای نخی بادوام که علاوه بر حفظ وقار و شان، زیبایی فاخر عفت گونه‌ای به پوشش آن ها داده است، بر آن شدیم که مرغوبترین و با کیفیت ترین پارچه نخی را به مشتریان خود عرضه بداریم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما