شرکت صادرات پارچه نخی یک رنگ

با پیشرفت و گسترش صنعت نساجی در داخل کشور و افزایش کیفیت پارچه نخی تولید شده ، شرکت هایی جهت تجارت و صادرات پارچه نخی تاسیس شده اند که توانسته اند پارچه نخی یک رنگ و سایر جنس پارچه ها را به صورت انبوه به کشورهای درخواست کننده صادر کنند. از جمله پارچه های نخی با کیفیت که به کشورهای خارجی صادر می گردند می توان پارچه نخی نیک بافت یزد ، امگا ، اطلس و شانتوتکس را نام برد .شرکت صادرات پارچه نخی یک رنگ

آنچه باید در مورد پارچه نخی بدانیم

آنچه باید در مورد پارچه نخی بدانیم دنیای پارچه ها بسیار گسترده و متنوع است. در بین تمامی پارچه ها، پارچه نخی پرمصرف ترین می باشد. این پارچه دارای الیاف طبیعی بنام پنبه است و نرم و نازک و نسبتا سبک است. درصورت خیس شدن چروک و سنگین می شود اما قدرت جذب آب بالایی دارد و به سرعت خشک می شود. این پارچه به دلیل سبک و منفذ دار بودنش برای لباس های تابستانی ، انواع پیراهن های ساحلی ، شلوار و تونیک مناسب هستند چرا که هنگام بالارفتن دما و تعریق ، این پارچه دچار بو گرفتگی و رطوبت نمی شود و هوا در آن جریان دارد.از دیگر ویژگی های این پارچه می توان اشاره کرد به :

.ضدحساسیت

. خنک و لطیف

. ایستایی ریزش دار

. با دوام

. بافت متقارن

ناگفته نماند این پارچه دو خاصیت ناخوشایند دارد ۱.خاصیت آبرفت بالا ۲.خاصیت چروک پذیری است که در اینجا لازم دیدیم نکته ای در این باره به مصرف کنندگان این پارچه بگوییم . برای کاهش آبرفت و چروک شدن بهتر است پارچه های نخی خود را با مواد خالی از آنزیم بشویید . در هنگام شستن این پارچه ، حرکات و چرخش کند شده ی ماشین لباسشویی بسیار کمک کننده است. پس از شستن ، پارچه را ترجیحا در سایه پهن کنید تا در معرض اشعه مستقیم تغییر رنگ ندهد و تار وپود آن نیز ضعیف نشود.

این پارچه باتوجه به نوع الیافش ( پنبه ، ویسکوز ، پلی استر ، ترکیبی ) منسوجات گوناگونی عرضه کرده است. پارچه چیت ، چلوار ، کرباس ، کودری ، متقال ، ارگاندی زیرمجموعه ی پارچه نخی هستند و تمام آنها پارچه نخی با الیاف متفاوت می باشند .هم اکنون پارچه نخی گل دار با ارائه ی طرح های بیشمار به بازار پارچه فروشان ، گزینه های انتخابی بسیار زیادی پیش روی خریداران نهاده است . پارچه های نخی راه راهی ، چهارخانه ای ، گل دار و دیگر طرح های متنوع برای تولید پوشاک و کالای خواب به کار گرفته شده اند. معمولا این پارچه ها ارزان قیمت و مقرون به صرفه هستند برای استفاده ی هنرجویان خیاطی بسیار مناسب است.

تولید عمده پارچه نخی هل

تولید عمده پارچه نخی هل با بالارفتن تقاصا برای پوشاک بهاره و تابستانه و مصارف دیگر ، تولید پارچه نخی هل روند صعودی و افزایشی پیدا کرده است . این پارچه های سبک و مرغوب به خوبی از پس پاسخگویی به نیازهای مشتریان برآمده اند و توانسته اند جایگاه ثابتی در بازار پارچه فروشان برای خود اختصاص دهند . با تولید عمده این پارچه ها، میزان بیشتری از تقاضاهای افراد رفع می شود . همچنین پخش بی واسطه پارچه نخی در سرعت بخشی به معاملات کمک شایانی نموده است. همانطور که اکثریت بر امر حذف واسطه ها واقف هستند هزینه های نهایی بدون واسطه ، کاهش خوبی خواهند داشت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما