شرکت پخش پارچه نخی نازک

شرکت پخش پارچه نخی نازک آنها را در بسته بندی و وزن های مختلف به خارج از کشور صادر می کند تا علاوه بر بازار داخلی فروش خارجی خود را حفظ نموده و از این طریق موجب ارز آوری برای کشور شود، به همین دلیل تولیدات این شرکت با کیفیت و مرغوب هستند و سفارشات زیادی را قبول می کنند. شرکت صادراتی پارچه با داشتن کارت بازرگانی می تواند محصولات خود را به راحتی از گمرک رد کند.

شرکت پخش پارچه نخی نازک

روش های مراقبت از پارچه نخی

روش های مراقبت از پارچه نخی آیا می دانید از پارچه نخی چگونه باید نگهداری نمود؟

  1. برای اینکه رنگ پارچه نخی حفظ شود باید هنگام شست و شو با دست حواسمان باشد حتما از آب سرد استفاده کنیم و یا اگر آنها را در ماشین لباسشویی می ریزیم، دقت کنیم درجه آن برای پارچه های ظریف باشد و درجه حرارت آن را تنظیم کنیم و روی سرد بگذاریم.
  2. پارچه های نخی اگر به مدت طولانی گوشه ای از خانه ساکن بمانند سریع آفات خانگی آن را خراب می کنند، پس برای اینکه این حالت پیش نیاید بهتر است هرازگاهی این پارچه ها را در معرض هوای آزاد قرار دهیم.
  3. دقت کنیم اگر روی پارچه اثری از لکه بود حتما آن را توسط مایع سفید کننده از بین ببریم، زیرا شستن پارچه با آب گرم سبب می شود تا بافت پارچه از یکدیگر باز شده و به اصطلاح وا برود، برای این کار چند قطره مایع روی آن ریخته و سپس آبکشی می کنیم.
  4. دقت داشته باشیم که هنگام اتو زدن این پارچه ها باید کمی رطوبت روی آن باشد تا کیفیت پارچه از بین نرفته و راحت چروک آن باز شود، نکته مهم این که این پارچه ها بهتر است زیر سایه خشک شوند و زیر نور آفتاب آنها را خشک نکنیم.

مرکز تولید پارچه نخی هاوایی

مرکز تولید پارچه نخی هاوایی از آنجایی که سفارشات زیادی از خارج به تولید کننده این شرکت می شود به همین‌ علت مرکز تولید پارچه نخی هاوایی آنها را در تناژ بالا بسته بندی کرده و برای صادر کردن آنها را آماده سازی می کند، سپس بازرگانان آنها را تحویل گمرک می دهند تا به مقصد مورد نظر ارسال شود.

خیلی ها برای خريد پارچه نخی نوزادی به این مراکز تولید می روند تا از نظر قیمتی برایشان مقرون به صرفه تمام شود و همچنین خود از نزدیک شاهد کیفیت پارچه هستند و اگر با مشکلی بر خوردند فورا آن را با فروشنده در میان می گذارند.

در این مراکز انواع و اقسام پارچه نخی با رنگ ها و طرح های گوناگون وجود دارد که شما می توانید بر حسب سلیقه خود از میان آنها یکی را خریداری نموده و مورد مصرف قرار دهید، این پارچه ها را می توان برای لباس و یا هر چیزی که مورد نیازتان است خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما