صادرات پارچه نخی زنانه

پارچه نخی زنانه، به اصطلاح یک صفت می باشد که برای پارچه ها به کار می برند و در اصل تمامی پارچه ها نخ می باشند. پارچه نخی بیشتر برای پارچه هایی که الیاف پنبه ای دارند، شناخته می شود. الیاف پنبه ای به دلیل کاربرد های فراوان آن به طلای سفید شهرت یافته است. به خاطر کیفیت بی نظیر، این پارچه ها به خارج نیز صادر می گردند که همین صادرات باعث ارز آوری در کشور می گردد و سود بسیار فراوان و خوبی برای ما به ارمغان می آورد.

صادرات پارچه نخی زنانه

همه چیز در مورد پارچه نخی باکیفیت

همه چیز در مورد پارچه نخی باکیفیت پارچه های نخی دارای ویژگی هایی می باشد که در خرید آن بسیار مهم می باشد و باید توجه خاصی به این موارد داشت. انواع ویژگی پارچه نخی:

  • در برابر سایش مقاوم است.
  • از استحکام و دوام زیادی، بر خوردار می باشد.
  • تبادل هوا، در این پارچه ها بسیار بالا می باشد.
  • جذب آب بالایی دارد.
  • دارای ثبات رنگی بسیار بالایی می باشد.
  • به زودی چروک می شود.
  • به محیط زیست، آسیب نمی رساند و در صورت قرار گرفتن در معرض نور، به زودی تجزیه می گردد.

پارچه های نخی دارای طرح های مختلف و در رنگ های گوناگون تولید و به بازار ها عرضه می شوند. بیشترین فروش و پر طرفدارترین پارچه ها، به پارچه های راه راهی، چهار خانه، گلدار و خال خالی، اختصاص یافته است و طبق سلیقه ی بیشتر مردم، می باشد.

پارچه ها دارای انواع مختلفی می باشند که در ادامه آن ها را بیان می کنیم. پارچه های نخی- ویسکوز، پارچه های نخی چیت، پارچه های نخی فلانلت، پاروه ها نخی لان، پارچه های نخی ماهوت، پارچه های نخی پوپلین، پارچه های نخی چینو، پارچه های نخی عثمانی، پارچه های نخی آکسفورد، پارچه های نخی متقال، پارچه های نخی چلوار، پارچه های متان نخ، پارچه های کرباس و…

پارچه سوزن دوزی سفید را می توان در طرح های مختلف و گوناگونی دوخت و به صورت اندازه مانتو، شلوار، دامن، بلوز و … تولید نمود. پارچه نخی، ضد حساسیت می باشد که برای نوزادان مناسب ترین و بهترین گزینه می باشد،چون پوست نوزاد بسیار حساس می باشد. همچنین این پارچه ها دارای نرمی و لطافت خاصی می باشند که برای کودکان و پوست آن ها سازگاری مناسب تری دارد و اگر کودک در خانه دارید می توانید با خیال راحت، از این پارچه ها، برای فرزند دلبندتان، لباس های متنوع گوناگون بسیار زیبا بدوزید.

بازار پخش پارچه نخی زرد

بازار پخش پارچه نخی زرد پارچه مبلی مخمل کبریتی، دارای رنگ های متنوعی می باشند که یکی از ان ها، پارچه نخی زرد رنگ می باشد که بیشتر در فصل تابستان، مورد استفاده قرار می گیرد و رنگ بسیار محبوبی در بین جوانان می باشد. در بازارها، انواع پارچه های نخی با رنگ های گوناگون از جمله، پارچه های با رنگ زرد وجود دارد که می توانید، به آسانی آن ها را تهیه نمایید.تولید کننده پارچه نخی، از برند های نیک بافت یزد، هل، اطلس، امگا، شانتوتکس، فعالیت دارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما