عرضه کننده پارچه نخی پاپیونی

موضوعی که در این مطلب قصد داریم پیرامون آن صحبت کنیم عرضه کننده پارچه نخی پاپیونی می باشد. همچنین در کنار این موضوع به بررسی انواع پارچه های نخی شلواری نیز خواهیم پرداخت. این پارچه ها بسیار سبک و خنک هستند و معمولاً به رنگ های زمینه ای قرمز، سرمه ای و مشکی و با طرح پاپیون های سفید تولید می‌گردند. در ادامه، ابتدا انواع پارچه های نخی که برای تولید شلوار استفاده می شوند مورد بررسی قرار می ‌گیرند و سپس مراکز خرید این محصول اشاره می شود.

عرضه کننده پارچه نخی پاپیونی

انواع مدل های پارچه نخی شلواری

انواع مدل های پارچه نخی شلواری

پارچه هایی که برای دوخت شلوار مورد استفاده قرار می گیرند انواع و اقسام گوناگونی از حیث جنس و ضخامت، طرح، مدل و رنگ بندی دارند. این پارچه ها بسته به این که شلوار مورد نظر برای منزل یا بیرون از منزل قرار است مورد استفاده قرار گیرد از حیث مواردی که به آنها اشاره شد، با یکدیگر تفاوت دارند. به عنوان مثال، پارچه نخی توپ توپی برای شلوار های تابستانی و خنک مناسب منزل و ساحل استفاده می شود.

اما پارچه های کتان کش، جیر و جین برای دوخت شلوار های بیرونی مصرف دارند. پارچه های نخی شلواری علاوه بر مصارف خانگی و ساحلی برای محل کار، اداره ها، بانک ها، دانشگاه ها و حتی مراسم و مجالس رسمی نیز با ضخامت بیشتر و رنگ ‌های تیره ‌تر و زمینه ساده به مراکز تولید و دوخت انواع شلوارهای نخی عرضه می‌ گردند. پارچه های نخی شلواری مدل های مختلف اعم از سندبادی، پاچه گشاد، ساپورت، راسته و دامنی دارند که این پارچه ها اغلب با طرح ساده اما در رنگ بندی های متنوع و شاد از جمله آبی، لیمویی، صورتی، سفید و قرمز تولید و به بازار عرضه می شوند.

لازم به ذکر است که از پارچه های توپ توپی علاوه ‌بر دوخت شلوار، در تولید انواع تونیک و شلوار خواب، تاپ و شلوارک کودک و بزرگسال و همچنین پیراهن ساحلی نیز استفاده می گردد.

توزیع کننده پارچه نخی تک رنگ

توزیع کننده پارچه نخی تک رنگ

مراکز خرید پارچه نخی آن دسته از فروشگاه ‌هایی هستند که به توزیع و عرضه انواع پارچه های نخی، ملحفه ای، برای رو تختی و امثال آن مبادرت می ورزند و این پارچه ها را به صورت متری و یا به شیوه عمده در اختیار مشتریان خود قرار می دهند. علاوه بر آنچه گفته شد، این مراکز همچنین به شیوه های حضوری و اینترنتی فعالیت خود در توزیع و عرضه انواع پارچه را عهده دار هستند. افزون بر این، باید گفت توزیع کننده پارچه نخی تک رنگ آن مرکزی می ‌باشد که صرفاً به توزیع عمده و یا متری انواع پارچه های نخی به رنگ ساده و نظیر آن مبادرت دارد و این پارچه ها را معمولاً به تعداد زیاد و حجم بالا در اختیار تولیدی ها و دوزنده ها قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما