پارچه نخی صادراتی ساده و گلدار + لیست قیمت فروش ویژه کارخانه

خرید مستقیم از کارخانه تولید انواع پارچه نخی صادراتی در یزد

برای صادرکنندگان همکاری با کارخانجات برتر تولید کننده پارچه نخی صادراتی اهمیت بسیاری دارد. زیرا کیفیت و قیمت قابل رقابت در سطح بین المللی برای توفیق در تجارت صادرکنندگان حیاتی است. سطح توانمندی فنی کارخانه، دسترسی به بهترین منابع در تهیه مواد اولیه و در اختیار داشتن منابع مالی کافی از عوامل موثر در کیفیت و قیمت نهایی به شمار می رود.  همچنین کارخانه منتخب باید توانمندی ها و تجربه لازم را برای پشتیبانی امر را داشته باشد.

پارچه نخی صادراتی

بررسی های لازم برای صادرات انواع پارچه نخی

انواع پارچه نخیاولین اقدام در انتخاب بهترین و سودآورترین پارچه پارچه فاستونی ایرانی شناخت و نیازسنجی بازار هدف است. باید ارزیابی شود که پارچه هایی که می تواند در بازار هدف مورد استقبال مشتریان قرار گیرد، چه مشخصاتی دارند. میزان تقاضا و حجم بازار نیز باید یرآورد شد. شناسایی بخش های مختلف بازار و ویژگی های هر بخش و تقاضای موثر هر بخش نیز باید مورد بررسی قرار بگیرد. شناخت رقبا در بازار و شرایط رقابت در بخش های مختلف بازار از مهمترین بررسی هایی است که باید توسط کسب و کارهایی که می خواهند وارد یک بازار شوند، باید انجام بگیرد. شناسایی نقاط قوت محصول و خدماتی که می خواهیم به بازار صادراتی عرضه کنیم، از دیگر بررسی های لازم است.

برای مثال ممکن است در بازار هدف پارچه های ترک به فروش می رسد. باید بررسی کنیم که آیا از نظر قیمت و کیفیت و یا خدمات خاصی که تجار ترک ارائه می کنند، می توانیم با آنها رقابت کنیم؟ مزیت های رقابتی ما نسبت به آن ها و بالعکس شامل چه مواردی می شود؟ و مواردی از این دست تا بتوانیم تصمیم نهایی را بگیریم.

در این بخش در نظر داریم اطلاعات کلی در رابطه با پارچه نخی ساده و طرحدار ارائه کنیم. با این امید که بتوانیم به صادرکنندگان کمک کنیم تا بررسی های خود را به صورت هر چه دقیق تر انجام دهند.

صادرات پارچه نخی

مشخصات پارچه نخی و نحوه خرید آن

یکی از اساسی ترین اختراعات بشر پارچه می باشد که با توجه به مواد به کار رفته دارای جنس های مختلفی هستند. پارچه نخی اصطلاحی بازاری است که به دسته ای از منسوجات تولید شده از الیاف ویسکوز اطلاق می شود. پارچه کودری نام دیگری است که در بازار این پارچه را به آن می شناسند. اما ویسکوز چیست؟

پارچه ها از نخ بافته می شوند. نخ از الیاف ریسیده می شود. الیاف جمع کلمه لیف است. لیف به رشته های بسیار نازک و بلند گفته می شود. الیاف مورد استفاده در نساجی را به دو بخش کلی الیاف

  •  طبیعی
  • بشرساخت

الیاف طبیعی به صورت لیف در طبیعت موجود است. مانند پنبه و پشم. اما الیاف بشرساخت در طبیعت موجود نیست. این دسته نیز به نوبه خود به دو دسته قابل تقسیم است. الیاف بازیافته که پلیمر تشکیل دهنده الیاف در طبیعت موجود است و در صنایع آن پلیمر استخراج شده و تبدیل به لیف می شود. اما پلیمر الیاف شیمیایی نیز در صنعت ساخته می شود.

ویسکوز یک الیاف بازیافته به شمار می رود. پلیمر آن را از مغز چوب استخراج می کنند. به همین دلیل خواصش از نظر خنکی و جذب رطوبت به پنبه شبیه است. از نظر نرمی و راحتی نیز به ابریشم شباهت دارد.

پارچه نخی در طرح و رنگهای متنوع تولید و به بازار عرضه می شود. یکی از راه های شناخت پارچه نخی، مات بودن این نوع از پارچه هاست. کودری ساده پس از بافت رنگ و تکمیل می شود. اما کودری طرحدار مرحله چاپ را نیز طی می کند. روش چاپ روی این پارچه ها معمولاً چاپ روتاری است. پارچه نخی گلدار نیز نمونه ای با کیفیت از این نوع پارچه ها می باشد که به دلیل طراحی و رنگبندی زیبا برای دوخت مانتو، شومیز، بلوز و … استفاده می شود.

خرید پارچه نخی

قیمت پارچه کودری ساده و طرحدار عرض ۹۰ ، ۱۳۰ و ۱۵۰

پارچه کودری در بازار ایران در سه عرض ۹۰ سانتی متر ، ۱۳۰ سانتی متر و اخیراً ۱۵۰ سانتی متر تولید و عرضه می شود. در بازارهای جهانی، عرض ۱۵۰ رواج بیشتری دارد. لذا صادرکنندگان باید به این نکته دقت کافی داشته باشند. به ویژه آنکه قیمت هر کدام از عرض ها تفاوت دارد که باید در مذاکرات لحاظ شود.

کیفیت نخ از دیگر عوامل موثر در قیمت و کیفیت پارچه است. انواع نخ مورد استفاده در این منسوجات عبارتند از:

  • اوپن اند
  • رینگ
  • ورتکس

این نخ ها در درجه همراستایی الیاف در طول نخ با هم تفاوت دارند. هر چه این درجه بالاتر باشد، کیفیت آن بالاتر خواهد بود. پارچه حاصله نیز از نظر چروک شدن، عملکرد بهتری خواهد داشت.

ارزانترین قیمت پارچه کودری مربوط به نخ اوپن و گرانترین قیمت مربوط به نخ ورتکس می شود.

ویژگی های کارکردی و کاربرد پارچه کودری

کاربرد پارچه کودریویژگی های کودری باعث شده کاربردهای بسیار وسیعی داشته باشد. از جمله خصوصیات پارچه های نخی می توان به:

  • عبور هوا از تارو پود پارچه
  • عدم ایجاد حساسیت
  •  انتقال حرارت بدن
  • نرمی و لطافت

اشاره نمود.

از کاربردهای این منسوجات می توان به تولید انواع لباس زنانه، اعم از مانتو، شومیز، دامن، شلوار، لباس راحتی و … اشاره نمود.

شرکت تولید کننده پارچه نخی در ایران

تولید کننده پارچه نخیدر طی سال های گذشته تا به امروز صنعت نساجی در ایران از رشد بسیار بالایی برخودار بوده است. تا جایی که کیفیت مطلوب را در تولید انواع پارچه های نخی تولید شده در این کارخانجات را می توان به خوبی مشاهده کرد. پارچه های نخی در عرض ۹۰ ، ۱۳۰ و ۱۵۰ سانتی متر با گرماژهای مختلف، خنک و بادوام در این واحد های تولیدی با طرح ها و رنگبندی های روز، مدام در حال تولید گسترده است.

کیفیت مطلوب این پارچه ها به گونه ایست که گوله نمی شود، نرمی و لطافت خاصی دارد همچنین ایجاد حساسیت نمی کند و ساز گار با پوست بدن انسان است بعلاوه بسیار خنک و بادوام نیز است. برخی شرکت ها تنها به امر بافندگی مشغول هستند. برخی نیز مراحل رنگرزی، تکمیل و چاپ را انجام می دهند. شرکت هایی که کلیه مراحل را خود بر عهده می گیرند، انگشت شمار هستند. برای امر صادارت بهتر است با این شرکت ها همکاری نمود.

لیست قیمت پارچه نخی صادراتی با کیفیت

لیست قیمت پارچه نخیامروزه خرید و فروش پارچه سوزن دوزی برای مانتو ارزان قیمت در بازار رونق خوبی دارد. اصناف فعال در حوزه عرضه انواع پارچه همه روزه لیست قیمت پارچه نخی با کیفیت را بروز رسانی کرده تا افراد پارچه ارزان را براحتی و با خیالی آسوده خریداری نمایند. با توجه به اینکه صادرات از اولویت های اصلی کارخانه ماست، ما مشتریان صادراتی را در لیست فروش ویژه قرار می دهیم. لذا جهت دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما