فروش کلی پارچه نخی ارزان

پارچه نخی از دسته پارچه های بسیار پرکاربرد و ضروری در تهیه انواع لباس ها و دیگر لوازم است که در کارخانه های فراوانی تولید می شود. از این رو تولید و فروش کلی پارچه نخی ارزان رونق بسیار خوبی دارد و این رونق فروش در شهرهایی چون اصفهان یا خوزستان دوچندان است که پارچه ای باکیفیت را با نرخی مناسب در بازار عرضه داشته و به فروش می رسانند.

فروش کلی پارچه نخی ارزان

انواع مختلف پارچه نخی بر اساس طرح

انواع مختلف پارچه نخی بر اساس طرح یکی از شناخته شده ترین پارچه ها پارچه نخی است که جنس و طرح های مختلفی داشته و بر این اساس در در انواع مختلف دسته بندی شده و تعیین قیمت می شود. پارچه نخی از نظر طرح می تواند هم ساده و هم طرح دار باشد.

  • شاید یکی از رایج ترین طرح های پارچه نخی پارچه نخی ابر و بادی باشد که در رنگ و جنس های متنوعی مانند جنس ابریشمی تولید می شود و ضخامت و جنس خوبی دارد.
  • از دیگر طرح های پارچه نخی پارچه گلدار است که هم می تواند شامل گل های ریز و یا متوسط و هم گلهای درشت در رنگ های بسیار زیبا و متنوع است. از این طرح برای تهیه لباس های زنانه و کودکان بیشتر استفاده می شود.
  • طرح دیگر پارچه نخی پارچه راه راه است که با خط های عمودی یا افقی سیاه و سفید و یا رنگی تولید می شود و در نوع خود بسیار پراستفاده بوده و بیشتر جهت تهیه و دوخت لباس های آقایان استفاده می شود.

مرکز سفارش پارچه نخی اصل

مرکز سفارش پارچه نخی اصل پارچه نخی در شهرهای زیادی در ایران تولید می شود اما می توان از پیشگامان تولید این محصول نساجی ها بزرگ و معتبر در شهرهای اصفهان یا طبرستان و خوزستان و استان فارس و غیره را نام برد که پارچه ای با بهترین جنس تولید می کنند و آن را با کمترین قیمت در بازارهای سراسر کشور پخش می کنند. بنابراین می توان گفت بزرگ ترین و برترین مرکز سفارش پارچه نخی اصل تولید کنندگان در شهرهای نامبرده هستند که با مراجعه و خرید از آنها می توان به جنس اصل و ارزان دست یافت.

از دیگر مراکز سفارش پارچه نخی اصل سایت های معتبری چون سایت حاضر است که پس از تهیه و خرید بهترین پارچه نخی از تولید کننده های صاحب نام آن را سریع و آسان در اختیار مشتریان قرار می دهند که به دلیل نبود دلال نرخ پارچه ارزان است. البته در کشور بازارهای مخصوص فروش و سفارش پارچه نیز وجود دارد که از دیگر گزینه ها جهت سفارش پارچه نخی هستند با این تفاوت که با کمی افزایش قیمت پارچه را به فروش می رسانند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما