قیمت خرید پارچه نخی با کیفیت در تهران و فروش عمده ای آن

خرید بهترین پارچه ها از جنس نخی برای طراحی و دوخت ملحفه ها و رو تختی ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این رو قیمت خرید پارچه نخی با کیفیت در تهران و سایر شهرستان ها می تواند تاثیر مستقیمی را در خرید و فروش آن ها داشته باشد. فروش عمده ای این محصول را نمایندگی ها بر عهده گرفته اند. 

قیمت خرید پارچه نخی با کیفیت در تهران و فروش عمده ای آن

خریدار عمده پارچه نخی به قیمت تولیدی

خریدار عمده پارچه نخی به قیمت تولیدی پارچه های نخی از دیرباز محبوبیت خود را در میان عموم افراد حفظ کرده است. استفاده از این پارچه در تولید لباس های خانگی و پوشاک های متنوع بسیار کاربردی می باشد. بیشتر مراکز درمانی و بیمارستان ها به دلیل راحتی بیمار و کارکنان بیمارستان ها از پارچه های نخی در تولید پوشاک بیمارستانی استفاده می کنند و از جهت دیگر نیز به دلیل جذب رطوبت بالا و عدم پرزدهی، استفاده از این محصول بهتر از سایر پارچه ها است. 

خریدار عمده پارچه نخی به قیمت‌ تولیدی عموما از تولید کنندگان و نمایندگی های فروش این محصول را تهیه می کنند. قیمت های تولیدی این مراکز منجر به فروش بالای آن از سطح بازار می باشد. 

مرکز اصلی خرید مستقیم انواع پارچه های ترک مرغوب

مرکز اصلی خرید مستقیم انواع پارچه های ترک مرغوبمرکز اصلی خرید مستقیم انواع پارچه های ترک مرغوب این محصولات را با قیمت های مختلف و برند های مختلفی به فروش می رساند. تولید کنندگان عموما رنگ ها و طرح های مختلفی در تولید این پارچه های نخی استفاده می کنند تا فروش بالایی را داشته باشند. برای لباس های کودک و نوجوان از طرح های کارتونی و فانتزی و برای پوشاکی نظیر روتختی، پوشاک بیمارستانی و … از طرح های درخور و مناسب آن‌ زمینه استفاده می شود. 

عمده فروشی پارچه نخی طرحدار اعلا

عمده فروشی پارچه نخی طرحدار اعلافروشگاه هایی که به عمده فروشی پارچه نخی طرح دار اعلا شهرت دارند، عموما پارچه های نخی با کیفیت را در انواع و اقسام طرح و برند به فروش می رسانند. این فروشگاه ها محصولات خود را از تولید کنندگان و نمایندگی ها تهیه می نمایند. نمایندگی پارچه نخی در کشور عموما در همه شهر ها برپا شده است تا افراد به راحتی بتوانند به این محصول دسترسی داشته باشند. 

مشخصات و ویژگی پارچه های اصیل ترک

مشخصات و ویژگی پارچه های اصیل ترکخریدار پارچه ساده این محصول را برای ملحفه، روبالشی و کاور های تشک و روتختی این محصول را به کار می برند. عموما این محصولات به رنگ های سفید پر تقاضا می باشند. پارچه نخی گلدار نیز در تولید لباس های خانگی و ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که بیشتر لباس های کودکان و نوزادان از پارچه های نخی می باشد که الکتریسیته کمتری داشته و سایشی کمتری را با تن کودک دارند. 

از مشخصات و ویژگی پارچه های اصیل ترک که طرفداران بسیاری در داخل ایران دارند می توان به ضد آبرفت و ضد رنگ رفتگی آن اشاره کرد. انواع پارچه خارجی عموما دارای کیفیت بهتر و تقاضای بیشتری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما