مراکز سفارش پارچه نخی زرد

پارچه نخی از جمله پارچه های متداول و مرسوم برای دوخت و تولید انواع لباس و پوشاک می باشد ،جنس این نوع پارچه از پنبه می باشد که در اصطلاح عامیانه به آن پارچه نخی می گویند، این پارچه های در رنگ و طرح های مختلف تولید و در مراکز سفارش، توزیع میگردند، که پارچه نخی زرد یکی از پر فرورش ترین رنگ ها در بین طیف رنگی گسترده این نوع پارچه است.

مراکز سفارش پارچه نخی زرد

عوامل موثر برقیمت پارچه نخی

عوامل موثر برقیمت پارچه نخی همه ی ما می دانیم یکی از مهم ترین الیاف، در بازار تولید پارچه نخی، بدون شک استفاده از الیاف طبیعی است، زیرا پارچه های که از الیاف گیاهی تولید شده اند از همه نظر چون ، خنک بودن، حساسیت زا نبودن و هم چنین سبکی و راحتی همیشه مورد بحث بوده اند، یکی از این پارچه ها، پارچه های نخی تولید شده با الیاف پنبه است.

درصد و میزان پنبه به کار رفته در پارچه نخی باعث تاثیر گذاری بر فیمت آن می شود، به عنوان مثال پارچه تمام نخی قیمت بالا تری نسبت به پارچه با درصد بیشتر از جنس پلی استری دارد.

در ادامه به بررسی بیشتر پارچه نخی می پردازیم:

پارچه ی پنبه ای: پارچه ی پنبه ای که در اصطلاح عامیانه با عنوان پارچه نخی شناخته می شود ،بیشترین کاربرد در تولید لباس راحتی می باشد ،بطوری که حدود ۹۰درصد از تولیدات لباس راحتی باکیفیت را به خود اختصاص می دهد،این نوع پارچه اغلب به خاطر خنک بودن، سبک و طبیعی بودن ،بسیارمورد استقبال است ،اما ترفندی که شما میتوانید آن را از پارچه با الیاف مصنوعی تشخیص دهید به این قرار است :

۱.پارچه از الیاف پنبه ای و یا همان نخی اغلب مات و کدر می باشند ولی پارچه با الیاف مصنوعی یک نوع درخشش زننده دارند که به راحتی قابل تشخیص می باشند.

۲.پارچه های پنبه ای که در لباس به کار میروند بسیار نرم ولطیف می باشند و شما احساس سبکی زیادی در آنها خواهید کرد، درصورتی که لباس های راحتی از جنس الیاف مصنوعی سنگین ، و دارای تار و پودر متراکم و خشکی پارچه در آن مشهود است.

صادرات پارچه نخی سفید ساده

صادرات پارچه نخی سفید ساده این مرکز یکی از پخش کنندگان و صادر کنندگان انواع پارچه نخی از جمله پارچه نخی زرشکی می باشد، که همواره در تلاش است با تولید و توزیع بهترین وباکیفیت ترین پارچه با کیفیت و قیمت مقرون مصرفه همواره رضایت مشتری را جلب نماید.

ما همواره درتلاشیم با تولید بهترین و باکیفیت ترین پارچه از نظر جنس، بادوام بودن و با محصولات اولیه داخلی دین خود را در حمایت از تولیدات داخلی ادا کنیم، اما باید درنظر داشت این مجموعه هیچوقت کیفیت تولیدات خود را از هر نظر با مقوله ای دیگر برابر نمی داند و این یک دلگرمی و اعتماد و اطمینان برای خریدار خواهد بود. این مرکز با پخش انواع پارچه در سراسر کشور به صورت مستقیم با حذف دلالان بازار و واسطه ها سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان خریداران محترم است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما