مراکز پخش پارچه نخی تک رنگ

پارچه های نخی به دلیل داشتن کیفیت نوع الیاف شان و ضد حساسیت بودنشان فروش فوق العاده بالایی دارند این پارچه ها معمولاً به صورت تک رنگ در مراکز پخش ما به فروش می رسند و پارچه های نخی عرضه شده کیفیت فوق العاده بالایی دارند و کاملا تضمین می باشند شما می توانید انواع پارچه نخی تک رنگ را به صورت عمده و در در مقادیر دلخواه خود سفارش دهید، ارسال پارچه ها در کوتاهترین زمان انجام می شود.

مراکز پخش پارچه نخی تک رنگ

عوامل موثر برقیمت پارچه نخی

عوامل موثر برقیمت پارچه نخی عوامل زیادی بر قیمت پارچه های نخی موثر می باشد، به عنوان مثال یکی از مهمترین عامل موثر بر قیمت پارچه ها و نحوه فروش آنها می باشد، اگر پارچه های نخی به صورت عمده و با از بین بردن واسطه های اضافی به دست مشتریان ارسال شود مطمئناً قیمت آنها کاهش پیدا می‌کند، به همین دلیل اکثر خریداران ترجیح می‌ دهند در هنگام انتخاب پارچه ها تا حد ممکن پارچه هایی را انتخاب کنند که واسطه های اضافی نداشته باشد و فروش آنها به صورت عمده انجام شود.

یکی دیگر از مهمترین عوامل موثر بر قیمت پارچه جنس الیاف آن ها می باشد، مطمئنا پارچه‌ هایی که کیفیت بالا دارند از الیاف ۱۰۰% طبیعی و نخی تولید می‌شوند، به همین دلیل این پارچه ها ممکن است قیمت نسبتاً بالایی داشته باشد.

یکی دیگر از عوامل موثر بر روی قیمت پارچه ها نحوه میزی پارچه ها می باشد، برخی از پارچه ها به مرور رنگ خود را از دست می‌دهند و حالت بور پیدا می‌کنند اما پارچه های نخی که کیفیت بالایی دارند و نحوه رنگ آمیزی آنها به صورت اصولی و دقیق صورت می‌گیرد به هیچ عنوان رنگ خود را در برابر شستشو و حتی مواد شوینده مختلف از دست نمی دهند و همانند روز اول کاملا نو و سالم به نظر می‌رسند، همچنین پارچه‌های نخی با کیفیت پرز نمی دهند.

مراکز فروش پارچه نخی چهارخانه

مراکز فروش پارچه نخی چهارخانه پارچه نخی تابستانه به دلیل کاربرد و دوخت لباس های متعدد فروش فوق‌العاده بالایی دارد، اکثر کارخانجات و خریداران عمده ترجیح می دهند پارچه های نخی را برای دوخت و دوز البته مختلف استفاده کنند.

همچنین پارچه های نخی به دلیل داشتن تنوع بالا در طرح ها و رنگ بندی های خود مشتریان زیادی دارد و شما می توانید از طریق مرکز عرضه پارچه نخی، پارچه ها را در متراژ دلخواه سفارش دهید.

فروش این پارچه ها به صورت کاملاً بی واسطه انجام می شود اگر می خواهید محصولات را به روش غیر حضوری تهیه کنید و شاد میکنیم با ما در تماس باشید، اطلاعات بیشتر در مورد نحوه فروش و خرید محصولات به دست بیاورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما