مرجع پخش پارچه نخی مشکی

پارچه نخی مشکی ایرانی یکی از محصولات خوب و مرغوب بافته شده در مراکز ما می باشد که آماده پخش و توزیع در فروشگاه های مجازی می شود. فروشگاه های آنلاین ما در نظر دارد تا ضمن تولید مسنوجات الیافی و پلی استری، پارچه های نخی گوناگون را نیز عرضه کند. تولید های ما دارای مجو های ساخت و بافت کالاهای نساجی برا میز و مبل و تخت خواب می باشند. و از نظر صادرات یکی از تولید کنندگان جلو دار در کشور می باشند.

مرجع پخش پارچه نخی مشکی

چگونگی تشخیص جنس پارچه نخی

چگونگی تشخیص جنس پارچه نخی پارچه نخی مردانه عرضه شده در فروشگاه های ما که در مجموعه کارخانجات نساجی معتبر کشور بافته می شود در تولید پارچه فاستونی ایرانی از بهترین الیاف ابریشمی،پلی استری، پلاستیکی ویا…استفاده می شود لذا داشتن به روز ترین ماشین های صنعتی و دستگاه های روز دنیا باعث شده تا مسنوجات پلی استری ازجمله پارچه های نخی دارای قدرت و استقامت و طول عمر بالایی باشند. این نوع پارچه ها را می توان برای دوخت انواع چادر های مجلسی،کیف ها،لباس های مراسمات مذهبی و لباس های اسپرت،و دیگرمحصولاتی والبسه استفاده کرد.

از روش های تصخیص مرغوبیت جنس پارچه میتوان به ایجاد الکتریسیته بر روی میله خودکار و یا نرمی و لطافت آن اشاره نمود. پاچه های مردانه و دیگر الیاف های ساخته شده توسط گروه نساجی ما دارای رنگ بندی و ترکیب مواد اولیه گوناگونی می باشد و لذا شما می توانید براساس نیاز و کاربردتان نوع محصول و جنس آن هارا انتخاب و تهیه نمایید. همچنین طراحی های متفاوت و مختلف باعث شده تا مسنوجات ما برای همه سنین و هرنوع سلیقه ای مورد مصرف قرار بگیرند.

مرکز عرضه پارچه نخی مانتو

مرکز عرضه پارچه نخی مانتو فروشگاه مجازی ما یک مرکز توزیع پارچه بسیار بزرگ و مطرح در زمینه پخش پارچه نخی و الیاف های پلی استری است که کالاهای خود را از باکیفیت ترین و شناخته شده ترین نساجی های کشور تهیه می کند و در زمینه ارسال سریع،بدون واسطه ای و آماده سازی برای ارائه به مشتریان محترم بسیار فعال و پرقدرت می باشد.

پارچه های نخی مانتو یکی از پرفروش ترین پارچه های تولیدشده ما می باشد که بخاطر فروش بالا و تقاضای زیاد مشتریان محترم این پارچه های مرغوب دارای قیمت پایین و مقرون به صرفه در مرکزهای فروش ما نسبت به فروشندگان دیگر است، فروشگاه های ما همچنین دارای تخفیف های فصلی گوناگون ومناسبت ها می باشد.

از جمله دیگر پارچه های تهیه شده در نساجی های ما میتوان به الیاف های پلی استری و پارچه سوزن دوزی برای مانتو به منظور روی بالشتی،روتختی،رومیزی،پارچه های مبلمان و صندلی،پارچه انواع لباس های مجلسی زنانه مردانه و بچه گانه نام برد که در بالاترین درجه ساخت و نازل ترین قیمت ها آماده توزیع می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما