پخش مستقیم پارچه نخی عروسکی

پارچه نخی عروسکی از محبوب ترین پارچه ها برای لباس های تابستانی است. وجود تنوع رنگی و همچنین عدم جذب گرما سبب شده تا افراد در سنین مختلف به دنبال تهیه لباس های زیبا به ویژه انواع بلوز و پیراهن با این پارچه ها باشند. شرکت های پخش مستقیم نیز از اواخر زمستان اقدام به عرضه جدیدترین مدل های پارچه نخی به بازار می کنند که گاهاً با افزایش قیمت فروش همراه است.

پخش مستقیم پارچه نخی عروسکی

چگونگی تشخیص جنس پارچه نخی

چگونگی تشخیص جنس پارچه نخی پارچه نخی به مدلی از پارچه های پرطرفدار می گویند که در تولید آن عمدتاً از الیاف طبیعی به ویژه پنبه استفاده می کنند. در بین ما ایرانیان این مدل پارچه ها به علت خنک بودن و راحتی محبوبیت زیادی دارند. طی سالهای اخیر انواع مدل های این نوع پارچه با جنس های مختلف که حتی مناسب دوخت لباس های رسمی نیز هستند به بازار عرضه شده اند.

جنس پارچه نخی متناسب با مواد اولیه و نخی های بکار گرفته شده در بافت آن متفاوت است. نمونه ساده و معمولی آن پارچه های پنبه ای هستند که به هیچ عنوان حالت کشسانی ندارند و عمدتاً برای دوخت لباس های راحتی مانند شلوار، زیر پیراهنی و تونیک زنانه مورد استفاده قرار می گیرند. فراموش نکنید که پارچه های پنبه ای اندکی آبرفت دارند و چروک می شوند.

نوع پرطرفدار دیگر جنس پارچه نخی، ارقام ترکیبی با الیاف پلی استر و مصنوعی هستند. این مدل پارچه نیز به راحتی از دیگر نمونه ها قابل تشخیص است. چرا که به هیچ عنوان چروک نمی شود. در هنگام شستشو تغییر رنگ نمی دهد و برای تمامی فصول سال مناسب است. عدم جذب گرما و نیاز به اتوکشی آن را به پارچه ای محبوب برای دوخت مانتوهای تابستانی در بین خانم ها بدل کرده است.

مرجع خرید پارچه نخی فانتزی

مرجع خرید پارچه نخی فانتزی برای خرید پارچه نخی عروسکی و فانتزی قبل از هر موردی باید به این موضوع توجه کنید که قصد دوخت چه نوع لباسی را دارید. همانطور که در بالا اشاره کردیم نوع پارچه متناسب با دوخت لباس های رسمی و خانگی کاملاً متفاوت است. البته باید خاطر نشان کنیم که هر چقدر درصد الیاف مصنوعی بکار رفته در تولید این مدل پارچه ها بیشتر باشد، به همان میزان نیز قیمت فروش پارچه نخی سیر نزولی و کاهشی خواهد داشت.

در سفارشات عمده، مرجع خرید این محصولات را بنکداران، توزیع کنندگان استانی و برخی فعالین در سطح شهرستان ها را شامل می شوند. برای خرید پارچه نخی عمده ضمن شناخت این فروشندگان، امکان ارتباط با واردکنندگان یا نمایندگی های تولیدی نیز می تواند در خرید نمونه های جدید، باکیفیت و در عین حال ارزان قیمت تاثیرگذار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما